МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Практичні завдання1. Засвоїтивизначення понять: законність, правозаконність, правопорядок, суспільний порядок. 2. Скласти в зошиті схему: гарантії законності та правопорядку. 3. “Щоб бути вільним, необхідно підкорятися законам”. Пояснити цю думку, що належить давньоримському політичному діячу, оратору і філософу Марку Тулію Цицерону. 4. Чи погоджуєтеся ви з думкою, що “демократія без законності – справа неймовірна, оскільки законність – це принцип, глибинна сутність якого полягає в рівності всіх перед законом”? Відповідь дати в письмовій формі. 5. Назвати види юридичних гарантій законності та правопорядку в незалежній України. Відповідь дати в письмовій формі. 6. Навести конкретні приклади нормативно-правових актів, спрямованих на зміцнення законності і правопорядку в нашій державі. Чи може, на вашу думку, сам факт наявності нормативно-правових актів, спрямованих на регулювання та охорону певних суспільних відносин, свідчити про наявність законності? 7. Проаналізувати тезу Бориса Чичеріна: “Де немає свободи, там немає суб’єктивного права, а де немає закону, там немає об’єктивного права. Проте до цих двох засад приєднується новий елемент – влада, що має своїм призначенням охороняти закон та обмежувати свободу. Вона становить необхідну ланку будь-якого суспільного порядку”. 8. У деяких науковців (Н.В. Витрук) побутує думка, що законність стосується тільки виконання законів і тільки посадових осіб. На його думку, порушення законів, що вчиняють громадяни та інші особи, не є порушенням законності, а лише порушенням правопорядку. Заперечуючи йому, В.В. Лазарев стверджує, що обмеження суб’єктів законності посадовими особами невиправдане: законність поширюється на всіх і не містить будь-яких обмежень. Назвіть правильну, на вашу думку, точку зору та обґрунтуйте свою відповідь. 9. Скластитаблицю основоположних принципів законності.
10. Підготувати реферати за темами: «Правопорядок як результат режиму законності», «Законність та демократія», «Внутрішньодержавний та світовий правопорядок». Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|