Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Таб.2.1. Узагальнення психологічних процесів старшокласників

Психологічний процес Старший шкільний вік
Провідна діяльність навчально-професійна, спілкування з однолітками
Мислення сформоване теоретичне, абстрактне, узагальнююче, гіпотетичне, дедуктивне мислення, розвивається логічне, упевнено користуються різними розумовими операціями.
Пам'ять збільшується об’єм пам’яті, змінюються процеси запам’ятовування (застосовують раціональні прийоми довільного запам’ятовування матеріалу)
Увага дуже суперечлива,зростає обсяг уваги, здатність довго зберігати її інтенсивність, розвиток концентрації уваги, зростає роль довільної та післядовільної уваги, удосконалюється здатність до розподілу та переводу уваги.
Мотив висуваються мотиви, пов'язані з життєвими планами учнів, їх намірами в майбутньому, характеризуються наявністю ведучих, цінних для особистості спонукань, професією, потребою проявити свої здібності у зв'язку з розвитком інтелектуальних сил.

Таким чином, для формування предметної компетентності у старшокласників на достатньо високому рівні вчителю необхідно враховувати психічні особливості школярів старшої школи. І відштовхуючись від цього, слід обирати форму організації та вид діяльності учнів в навчальному процесі, яка сприятиме підвищенню рівня їх навчальних досягнень, зацікавленості, мотивації, активності, а й створюватиме умови для формування та розвитку предметної компетентності в процесі вивчення фізики й математики.

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. IV. Закріплення й узагальнення знань
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Етичні правила психологічних досліджень
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  8. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань.
  12. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічні передумови формування предметних компетентностей старшокласників | Можливості проектної технології у розвитку компетентностей старшокласників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.