МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАМетодичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності «Економіка підприємства» денної та заочної форм навчання
РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧИЙ ВІДДІЛ ЛУЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Луцьк 2012 УДК 331 ББК 65.290я73 К 56
Потенціал і розвиток підприємства. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності «Економіка підприємства» денної та заочної форм навчання / Ковальська Л.Л., Оксенюк К.І. – Луцьк: ЛНТУ, 2012. – 32 с.
Затверджено науково-методичною радою ЛНТУ, (протокол № ___ від „____” __________ 20__ р.) Затверджено науково-методичною радою ННВІЕУ (протокол № 2 від „ ” 2012 р.) Затверджено на засіданні кафедри економіки та підприємництва (протокол № від „ ” 2012 р.)
© Л.Л.Ковальська, 2012 © РВВ Луцького НТУ, 2012
Зміст
ВСТУП Виконання курсової роботи є однією з важливих форм самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни “Потенціал і розвиток підприємства”. Засвоєння студентами теоретичних та науково-методичних основ курсу передбачає їх практичне застосування. Вміння студентами оцінити потенціал підприємства визначає перспективні напрями його розвитку. B процесі підготовки курсової роботи, студенти глибоко вивчають й всесторонньо ознайомлюються з теоретико-методологічними та прикладними аспектами оцінки і розвитку підприємства, вчаться аналізувати ефективність використання складових потенціалу підприємства і робити на основі цього правильні, наукового обґрунтовані теоретичні та практичні висновки щодо напрямків його розвитку. Мета курсової роботи – поглибити теоретичні знання, набуті студентами в процесі вивчення курсу, та виробити вміння застосовувати їх у практичному вирішенні питань підприємства. Студенти, виконуючи курсову роботу, отримують досвід роботи з економічною літературою, вчаться знаходити в ній головні положення, які безпосередньо стосуються обраної теми, чітко і логічно викладати свої думки, розкриваючи теоретичні питання, пов'язуючи загальні теоретичні положення з конкретною діяльністю, практикою становлення і розвитку ринкових відносин в нашій країні. B процесі написання курсової роботи студент повинен здійснити аналіз основних техніко-економічних показників господарювання, показників, що характеризують ефективність використання видів потенціалу підприємства, самостійно виконати економічні розрахунки, запропонувати заходи щодо розвитку підприємства. За допомогою бібліографічних каталогів студенти отримують навики самостійного підбору необхідної літератури, фактичного та цифрового матеріалу, роботи із статистичними даними, складання таблиць, діаграм. Усе це не лише розширює й поглиблює знання з курсу "Потенціал і розвиток підприємства", але й розвиває навики наукового дослідження та самостійного письмового викладення важливих та складних економічних проблем. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|