МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Постановка завдання.В результаті проведеної атестації двох працівників бухгалтерії Центральної бази виробничого обслуговування ВАТ «Укрнафта» отримані наступні результати (табл. 6). Засідання атестаційної комісії відбулося 25 лютого 2011 року. Обидва працівники мають стаж роботи три роки та базову вищу освіту, при цьому бухгалтер по матеріалах отримала її, навчаючись на денній формі навчання, бухгалтер по заробітній платі – навчаючись заочно. Таблиця 6 Результати атестації бухгалтерської служби Центральної бази виробничого обслуговування ВАТ «Укрнафта»
Необхідно відтворити наступні документи, що супроводжували процес підготовки та проведення атестації персоналу в організації: − графік проведення атестації; − наказ про результати чергової атестації керівників і спеціалістів; − план заходів щодо усунення виявлених недоліків за підсумками атестації. Методика виконання. Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 152-158, 263-260. Практичне завдання 3. Ситуаційна вправа «Оцінювання працівників навчального центру» Мета:навчитися виявляти потреби оцінювання працівників на конкретному підприємстві. Необхідний час: 15-20 хвилин в групі з 15-20 осіб. Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|