Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Постановка завдання.

Центр професійного навчання компанії «Ернст енд Янг» в Україні вже більше 13 років є лідером у наданні послуг з професійного навчання та підвищення кваліфікації в СНГ. За цей період в Центрі пройшли навчання більш ніж 15 тис. спеціалістів провідних компаній України та інших країн СНД.

За три роки існування навчально-тренінговий Центр перетворився з об'єднання трьох партнерів на потужний навчальний заклад, який реалізує більше 50 програм професійного навчання за такими напрямками: управлінський облік і бюджетування; внутрішній контроль та аудит, управління ризиками; фінансове планування й аналіз; оцінка бізнесу та корпоративні фінанси тощо. Навчання проводять кваліфіковані викладачі-консультанти, які мають багатий практичний досвід, а також кваліфікації АССА, МВА.

Директор Центру також періодично запрошує викладачів зі сторони, з якими укладаються разові контракти. Центр проводить навчання керівників та спеціалістів, пропонуючи різні курси для всіх бажаючих, а також розробляючи спеціальні програми за замовленням організацій. На частку останніх припадає до 70% обсягу робіт Центру.

На думку директора Центру, той період розвитку організації, коли всі працівники намагались «жити роботою», а проблеми одного були для всіх близькими, давно закінчився. Заклад переріс етап неформальної організації та погребує впровадження більш дієвих методів оцінювання роботи персоналу.

Постановка завдання.

1. Побудуйте «дерево цілей» у сфері управління персоналом Центру.

2. Запропонуйте директору систему методів оцінювання роботи працівників навчального Центру.

3. Визначте суть, етапи здійснення та місце системи управління персоналом на сучасному підприємстві.

 

Практичне завдання 4. Практична вправа «Методи оцінювання персоналу»

Мета:

Набуття навичок застосування методів ділового оцінювання працівника на етапах його службово-посадового просування.

Необхідний час: 25 хвилин.

 

Вихідні дані

На сьогодні у практиці роботи сучасних організацій та в теорії управління персоналом існує чимало методів оцінювання праці та результатів роботи працівників. Застосування кожного з них має свої переваги й недоліки. Кожен етап роботи працівника в організації передбачає використання певних методів оцінювання.

Завдання:

1. За допомогою табл. 7 порівняйте етапи роботи працівника в колективі та методи оцінювання як його індивідуальних якостей, так і результатів його діяльності.

 

Таблиця 7


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постановка завдання. | Етапи роботи працівника в організації та методи оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.