МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Індивідуальні завдання3.2.1 Трикутник АВС задано координатами його вершин. Зробити креслення і знайти: а) довжину і рівняння сторони АВ; б) точку перетину медіан, що проведені з вершин В і С; в) довжину і рівняння висоти, що проведена із вершини С на сторону АВ; г) рівняння середньої лінії паралельної стороні ВС; д) рівняння бісектриси, яку проведено із вершини В; е) тангенс кута при вершині А. 1. А ( 3 ,-2 ) ; В ( 5 , 4 ) ; С (-3 , 1 ). 2. А ( 2 ,-2 ) ; В ( 5 , 3) ; С ( 1 , 5 ). 3. А ( 2 ,-3 ) ; В (-1 , 2 ) ; С ( 3 , 4 ). 4. А ( -1 , 1 ) ; В ( 1 , 6 ) ; С ( 3 , 1 ). 5. А (-1 , 6 ) ; В ( 5 ,-2 ) ; С ( 3 , 2 ). 6. А ( 3 , 4 ) ; В ( 5 ,-2 ) ; С ( 0 , 6 ). 7. А ( 4 ,-6 ) ; В ( 2 ,-8 ) ; С (-1 , 2 ). 8. А (-3, 1 ) ; В (-2 , 2 ) ; С ( 2 , 4 ). 9. А ( 3 , 5 ) ; В (-1 ,-1 ) ; С (-4 , 2 ). 10. А ( 1 ,-1 ) ; В ( 4 , 8 ) ; С (-2 , 3 ). 11. А (-2 , 4 ) ; В (-6 , 4 ) ; С ( 2 , 2 ). 12. А ( 1 , 1 ) ; В (-6 , 2 ) ; С ( 2 ,-4 ). 13. А (-1 , 4 ) ; В ( 4, 4 ) ; С ( 2,-5 ). 14. А (-2 ,-1 ) ; В (-6 , 1 ) ; С ( 2 ,-8 ). 15. А ( 2 ,-8 ) ; В ( 2 , 1 ) ; С (-6 , 0 ). 16. А ( 2 , 3 ) ; В (-2 ,-1 ) ; С (-4 ,1 ). 17. А (-6 ,-2 ) ; В ( 4 ,-1 ) ; С ( 0 , 4 ). 18. А ( 2 , 1 ) ; В ( 3 , 8 ) ; С (-4 , 5 ). 19. А (-1 , 4 ) ; В ( 6 ,-8 ) ; С (-2 , 1 ). 20. А ( 2 ,-6 ) ; В ( 3 , 3 ) ; С (-4 , 8 ). 21. А ( 3 , 8 ) ; В ( 6 ,-2 ) ; С (-2 , 0). 22. А (-1 , 4 ) ; В (-6 ,-8 ) ; С ( 3 , 6 ). 23. А ( 2 ,-4 ) ; В (-6 , 1 ) ; С ( 3 , 4 ). 24. А ( 2 ,-8 ) ; В (2 ,-5 ) ; С (-4 , 8 ). 25. А ( 2 , 3 ) ; В (-6 ,-4 ) ; С (-2 , 1 ). 26. А (-3 , 8 ) ; В ( 4 , 6 ) ; С (-6 ,-8 ). 27. А ( 1 , 2 ) ; В (-8 , 1 ) ; С (-3 ,-1 ) ; 28. А (-6 ,-1 ) ; В ( 1, 2 ) ; С (-4 , 8 ). 29. А ( 1 ,-1 ) ; В ( 6 , 4 ) ; С (-2 , 3 ). 30. А (-6 , 2 ) ; В ( 2 ,-2 ) ; С (-4 ,-5 ).
3.2.2 Знайти рівняння прямих, , які проходять через т. M і розташовані паралельно та перпендикулярно до відомої прямої l. Рівняння прямої l записати у «відрізках» та побудувати її. Таблиця 3.1
3.2.3 Розв¢язати наступні задачі.
1. Знайти рівняння прямої, яка проходить через точку перетину прямих 3х-2у-7=0 і х+3у-6=0 та відтинає на додатньому напрямку вісі ОХ відрізок довжиною 3 одиниці. 2. Знайти проекцію точки А (-8, 12) на пряму, яка проходить через точки В (2,-3) і С (-5,1). 3. Задані дві вершини трикутника АВС: А (-4, 4) , В (4,-12) і точка М (4, 2) перетину його висот. Скласти рівняння висоти СМ . 4. Знайти рівняння прямої, яка відтинає на від'ємному напрямку вісі ординат відрізок довжиною 2 одиниці і проходить паралельно прямій 2у-х=3. 5. Знайти рівняння прямої, яка проходить через точку А ( 2,-3) і точку перетину прямих 2х-у=5 і х+у=1. 6. Довести, що чотирикутник АВСD – трапеція, якщо А( 3, 6), В (5, 2), С (-1,-3), D (-5, 5). 7. Записати рівняння прямої, яка проходить через точку А( 3, 1) перпендикулярно до прямої ВС, якщо В (2, 5), С (1, 0). 8. Знайти рівняння прямої, яка проходить через точку А (-2, 1) паралельно прямій МN, якщо М (-3,-2 ), N ( 1, 6). 9. Знайти точку, симетричну точці М (2,-1) відносно до прямої х-2у+3=0. 10. Знайти точку О перетину діагоналей чотирикутника АВСD, якщо А(-1,-3), В ( 3, 5), С ( 5, 2), D ( 3, -5). 11. Через точку перетину прямих 6х-4у+5=0, 2х+5у+8=0 провести пряму, яка паралельна вісі абсцис. 12. Відомі рівняння сторони АВ трикутника АВС 4х+у=12, його висот ВН 5х-4у=12 і АМ х+у=6. Знайти рівняння двох інших сторін трикутника АВС. 13. Задані дві вершини трикутника АВС: А (-6, 2), В ( 2,-2) і точка перетину його висот Н ( 1, 2) Знайти координати точки М перетину сторони АС і висоти ВН. 14. Знайти рівняння висот трикутника АВС, які проходять через вершини А і В, якщо А (-4, 2), В (3, -5), С (5, 0). 15. Обчислити координати точки перетину перпендикулярів, які проведені через середини сторін трикутника, вершинами якого є точки А ( 2, 3), В (0,-3), С( 6,-3). 16. Скласти рівняння висоти, яка проведена через вершину А трикутника АВС, знаючи рівняння його сторін: АВ: 2х-у-3=0, АС: х+5у-7=0, ВС: 3х-2у+13=0. 17. Заданий трикутник з вершинами А ( 3, 1), В (-3, -1) і С (5,-12). Знайти рівняння і обчислити довжину його медіани, проведеної із вершини С. 18. Скласти рівняння прямої, яка проходить через початок координат і точку перетину прямих 2х+5у-8=0 і 2х+3у+4=0. 19. Знайти рівняння перпендикулярів до прямої 3х+5у-15=0, які проведені через точки перетину заданой прямої з вісями координат. 20. Задані рівняння сторін чотирикутника : х - у=0, х +3 у=0, х-у-4=0, 3х+у-12=0. Знайти рівняння його діагоналей. 21. Скласти рівняння медіани СМ і висоти СК трикутника АВС, якщо А (4, 6), В(-4, 0), С(-1,-4). 22. Через точку Р (5, 2) провести пряму: а) яка відтинає рівні відрізки на вісях координат; б) паралельну вісі Ох; в) паралельну вісі Оу. 23. Записати рівняння прямої, що проходить через точку А( -2, 3) і складає з віссю Ох кут: а) 45°, б) 90°, в) 0°. 24. Яку ординату має точка С, яка лежить на одній прямій з точками А (-6, -6) і В (-3,-1) і має абсцису рівну 3? 25. Через точку перетину прямих 2х-5у-1=0 і х+4у-7=0 провести пряму, яка ділить відрізок між точками А ( 4, -3) і В ( -1,2 ) у відношенні l=2/3. 26. Відомі рівняння двох сторін ромба 2х-5у-1=0 і 2х-5у-34=0 і рівняння однієї із його діагоналей х+3у-6=0. Знайти рівняння другої діагоналі. 27. Знайти точку Е перетину медіан трикутника, вершинами якого є точки А (-3, 1), В ( 7, 5) і С ( 5,-3). 28. Записати рівняння прямих, які проходять через точку А (-1; 1) під кутом 45° до прямої 2х+3у=6. 29. Задані рівняння висот трикутника АВС 2х-3у+1=0, х+2у+1=0 і координати його вершини А ( 2, 3). Знайти рівняння сторін АВ і АС трикутника. 30. Задані рівняння двох сторін паралелограма х-2у=0, х-у-1=0 і точка перетину його діагоналей М ( 3,-1) Знайти рівняння двох інших сторін. 3.2.4. Задані рівняння кривих другого порядку . Установити їх вид. Для еліпса і гіперболи знайти центр, півосі, ексцентриситет, рівняння директрис, рівняння асимптот для гіперболи. Для параболи знайти координати вершини, рівняння вісі симетрії, значення параметра. Зробити креслення в системі xOy. Таблиця 3.2
Таблица 3.3
Таблица 3.4
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|