Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Позиції нових (2004 р., 2007 р.) країн-членів ЄС в європейській економіці.

Нові члени ЄС збільшили сукупний ВВП євроек. простору, але не суттєво. З населенням у 103,3 млн. осіб у 2008 р., що складає майже третину загальної кількості населення ЄС-15, дванадцять нових (Естонія, Кіпр, Латвія, Литва, Мальта, Польща, Словаччина, Словенія, Угорщина, Чехія, Болгарія, Румунія) членів виробляють внутр. продукт, який відповідає лише 8,5% ВВП ЄС-15. У 2011 році частка цих країн у ВВП ЕС27 становила всього8%.

Хоча рівень життя в цих країнах, вимірюваний показником ВВП на душу населення за ПКС, досить швидко зростає після їх вступу до ЄС, він ще далекий від середнього показник по ЄС. Так, серед 10 країн. Що вступили у 2004 р. цей показник = 74% від середнього по ЄС (Кіпр-94%, Словенія-84%, Латвія-58%). Для Болгарії цей показник становить 46%, і 49% для Румунії.

В той же час зростання ВВП у нових країнах членах (2004) у 2011 було в 2,4 рази більше (найбільше – Естонія, Латвія, Литва, Польща), ніж в середньому у країнах ЕС15.

На нові 12 країн припадає сьома частина імпорту ЄС, найбільшими реципієнтами є Польща (3,9% від ЄС) та Чехія (3%). Приблизно такий же показник і по експорту (14,2% від ЄС).

Рівень безробіття в нових країнах-членах вищий за середній рівень по ЄС (52,5 проти 4,1%).

 


Читайте також:

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель Рена-Мейднера та її трансформація. | Спільні та відмінні риси трансформаційних процесів в державах ЦСЄ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.