МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
Підручники, навчальні посібники1. Аграрне право: Навч. посіб. / За ред. В. П. Жушмана.— 2. Аграрне право України: Підруч. / За ред. В. 3. Янчука.— 3. Аграрне право України: Підруч. / За ред. О. О. Погрібно 4. Аграрное, земельное и зкологическое право Украиньї. Об- 5. Андрейцев В. І. Екологічне і земельне право України: 6. Вінник О. М. Господарське право: Курс лекцій.— К.: Аті- 7. Жушман В. П. Аграрне право та законодавство України: 8. Запорожец А. М. Аграрное право: Учеб. пособ.— Харьков: 9. Кооперативне право / За ред. В. І. Семчика.— К.: Юрист,
10.Янчук В. В. Аграрне право України: Практикум / В. 3. Ян- 11. Хозяйственное право: Учеб. / Под ред. В. К. Мамутова.— Додаткова література 1. Аграрне законодавство України: проблеми ефективності / 2. Бакай І. М. Конституційні засади забезпечення екологіч 3. Бакай І. М. Правове забезпечення виробництва екологічно 4. Бейкун А. Поняття державного регулювання діяльності об 5. Берлач А. Зовнішньоекономічна діяльність АПК в Украї 6. Берлач А. Організаційно-правові проблеми становлення 7. Берлач А. Правове забезпечення земельної та аграрної ре 8. Бичкова Ц. В. Регулювання сільськогосподарської діяль 9. Будзилович І., Юрченко А. Закон прийнятий. Проблеми,
10. Ващишин М. Я. Земельні правовідносини у селянських (фер 11. Гуревський В. К. Право приватної власності громадян Украї 12. Ковальчук Т. Екологічна безпека продуктів харчування: 13. Кулинич П. Науково-практичний коментар до Указу Прези 14. Носік В. В. Конституційно-правові засади формування рин 15. Носік В. В. Правове регулювання земельних відносин на
16. Носік В., Коваленко Т. Щодо правової природи земельно»- 17. Придбання земельних ділянок несільськогосподарсь ког<\ 18. Проценко Т. П. Конституційні засади розвитку 19. Проценко Т. П. Правовий режим майна селянських (ферч 20. Рябко Л. Правова природа договору лізингу // Право у^ 21. Святоцький О., Семчик В. Про концепцію аграрної і зеа^ельч 22. Семчик В. І. Правові засади сільськогосподарської ко-опе- 23. Статівка А. Аграрні перетворення і роль особистих підсобних 24. Статівка А. Поняття гарантій суб'єкта договірних ві^щсь син в АПК та їх класифікація // Право України.— 1998.— № 5_ С. 33-36. 25. Стативка А. Договор на реализацию сельскохозяйст^ен- ной продукции // Предпринимательство, хозяйство и прав о 1997.—№ 2.—С. 17-22. 26. Стативка А. О договоре лизинга // Предпринимательство, 27. Юркевич В. Ю. Правові проблеми становлення сільсько 28. Федорович В. І. Правові основи створення та діяльності 29.Шульга М. В. Актуальні проблеми правового регулювання 30. Янчук В. В. Право власності на землю: проблеми теорії та П59 Навчальне видання КРУПКА Юрій Миколайович АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ Навчальний посібник для дистанційного навчання
Відповідальна за випуск Літературний редактор Комп'ютерна верстка Коректори Оригінал-макет виготовлено у видавничо-друкарському комплексі Університету «Україна» 03115, м. Київ, еул. Львівська, 23, тел. (044) 425-10-84, 59213-49 Свідоцтво про державну реєстрацію ДК № 405 від 06.04.01 Віддруковано з оригінал-макета у видавничо-друкарському комплексі Університету «Україна» Підписано до друку 29.03.2006. Формат 60x90/16.Папір офсетний. Умови, друк. арк. 10,0. Обл. вид. арк. 8,45. Наклад 6300 прим.
Ліцензія МОН України: АБ № 121869 від 18.03.05 04071, м. Київ, вул. Хорива, 1г, тел.: (044) 417-34-68, 428-73-61 Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»— неприбутковий вищий навчальний заклад недержавної форми власності, створений 7 травня 1999 року. Засновниками його є Київська міська державна адміністрація, Українська спілка інвалідів, Міжнародний благодійний фонд розвитку людини, Українське товариство глухих, Міжнародний благодійний фонд інвалідів Чорнобиля, інші юридичні та фізичні особи. Університет відображає соціальну структуру українського суспільства, оскільки студентський контингент повністю відтворює прошарки верств і соціальних груп населення нашої держави. Це єдиний в Україні вищий навчальний заклад інтегрованого типу, відкритий для молоді неоднакового рівня підготовки, диференційованих соціальних можливостей і різного стану здоров'я. Він добровільно взяв на себе місію вчити людей з особливими потребами. В цьому його унікальність. Основнимизавданнями університету є: - мобілізація можливостей державних, комунальних, при - створення, відбір та впровадження таких Методик і техно - сприяння навчанню та постійному підвищенню фахового - створення науково-методичного інформаційного центру для - проведення фундаментальних та прикладних наукових до В університеті проводиться науково-дослідна робота, визначено напрями наукових досліджень, створено навчально-дослідну лабораторію фізичної реабілітації інвалідів, налагоджено співпрацю з українськими та міжнародними установами і навчальними закладами. Особливості Університету «Україна»: 1) універсальність— під дахом університету об'єднано десятки 2) віДкРит^сть — розвиток мережі територіально відокремлених 3) забезпечення рівного доступу до навчання в інтегрованому ]уіЄрЄзка територіально відокремлених структурних підрозділівналічує ^ інститутів, 17 філій, 16 регіональних та 313 локальних центрів дистанційного навчання майже в усіх областях України. Сьогодні в університеті на денній, заочній та дистанційній формах навчання за ^4 ліцензованими спеціальностями різних освітньо-кваліфік#ційних рівнів навчається понад 35 тисяч студентів, з них близько 9% інваліди. Університет «Україна» є вищим навчальним закладок класичного типу, тобто він має широкий спектр спеціальностей різних напрямів —філології та журналістики, біомедичних, пакувальних, інженерних, автомеханічних, комп'ютерних і соціальних технологій> економіки і менеджменту, правознавства іміжнародних відносин. Університету «Україна» виповнилося лише п'ять років, а вінуже посів 4-те місце серед вищих навчальних закладів України, заснованих на недержавній формі власності,в інтегрованому рейтингу «Софія Київська», що визначається Академією наук вищої школи України, Інститутом вищої освіти Академії педагогічних наук України, Конфедерацією недержавних вищих закладів освіти України, Міжнародною кадровою академією та Українським інст0тУ'гом соціальних досліджень. МісіяУніверситету «Україна»: якісна доступна вища освіта для людей, які прагнуть повної особистісної самореалізації на користь суспільства. Метадіяльності: наданий вищої освіти всім бажаючим, у тому числі молоді з особливими потребами, через впровадження новітніх освітніх технологій- ^ дистаядійна форма навчаннядає змогу найкращим чином досягти стратегічної мети Університету «Україна», спрямовуючи концентрований потік знань до студента, в кожен дім, у кожен населений пункт України. Навчальний процес в університеті здійснюється колективом висококваліфікованих викладачів, який очолює Петро Михайлович Таланчук— доктор технічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, дійсний член Академії педагогічних наук України, ініціатор створення і президент Академії інженерних наук України, член чотирьох міжнародних академій, почесний ректор Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», перший міністр освіти незалежної України. Загальна кількість викладачівпо мережі університету в 2004/05 н. р. складає більше 4000осіб, з них 988 працюють у базовій структурі в м. Києві. При цьому в базовій структурі 50 викладачів (10%) — це доктори наук, професори і 137 (28%) — кандидати наук,доценти. За роки існування університету відбулося становлення його як освітньо-наукової установи,де здійснюються наукові дослідження з багатьох напрямів розвитку людини, суспільства, природи, формуються наукові традиції, проводяться цікаві наукові заходи. За п'ять років викладачами університету було опубліковано 91 монографію, 535 підручників та навчальних посібників, 934 навчально-методичних видання, 35 наукових збірників, 3627 статей. Силами університету проведено 178 наукових конференцій, в тому числі 31 міжнародну, 54 всеукраїнських і регіональних, 67 студентських. Сформована організаційна структура науково-дослідної роботи студентів у вигляді мережі студентських наукових формувань, яка включає студентське наукове товариство, що має 49 осередків, 160наукових гуртків, 3 конструкторських бюро, 20 студентських навчально-науково-виробничих підрозділів, що об'єднують понад 4,5 тисячі студентів-науковців. Студенти університету беруть активну участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях, конкурсах студентських наукових робіт. Університет започаткував Всеукраїнську студентську наукову конференцію «Молодь: освіта, наука, духовність». Діє науково-методичний семінар для кураторів та викладачів «Особливості роботи викладачів в інтегрованих групах».На семінарі виступали відомі іноземні вчені та фахівці по роботі з людьми з особливими потребами: професор Манчестерського університету Пітер Міттлер (фонд БЕСО, Велика Британія), доцент Ілінойського університету Мері Коні Вейшаар (Програма Фул-брайта, США), доктор Іоахим Клаус, керівник Центру підтримки студентів з особливими потребами Університету м. Карлсруе (Німеччина), віцепрезидент Польської інженерної академії академік Йозеф Войнаровський (Польща), ректор Карконоського колегіуму професор Томаш Вінницький (Польща), доцент Карконоського колегіуму Андрій Мохоля (Польща), магістр Вініпезь-кого університету Андре Сілва (Канада), волонтер Корпусу Миру
США Джонатан Пернік, який допомагає в організації роботи Центру планування та розвитку кар'єри. Триває обмін методичними матеріалами, науковими публікаціями. Основна мета Центру планування та розвитку кар'єри— сприяння працевлаштуванню та розвитку успішної кар'єри студентів, :■ у тому числі з інвалідністю. Співробітники Центру проводять тре-нінги з розвитку кар'єри та комунікативних здібностей, допомагають створити резюме, підготуватися до співбесіди з роботодавцем, надають консультації. При навчальному закладі створені відділення доуніверситет-ської підготовки та центр професійної реабілітації. Для абітурієнтів, які ще остаточно не визначилися з вибором спеціальності або хочуть детальніше дізнатися про будь-які аспекти вступу, навчання чи особливості студентського життя, створений відділ по роботі з клієнтами.Для бажаючих проводиться тестування, метою якого є визначення інтелектуального потенціалу вступника та його професійної спрямованості. Програма профорієнтаційної діагностикимістить чотири типи тестів: 1. Тестування професійної мотивації. 2. Тестування структури інтелекту. 3. Тест психологічної структури особистості. 4. Дослідження комунікативних установок. Доступні ціни, гнучка система знижок,покликана виконувати не лише фінансову, а й виховну та соціальну функцію, характерні для збутової політики університету. Навчатися в Університеті «Україна» не тільки престижно, а ще й цікаво!Для студентів Університету «Україна» працюють різноманітні соціально-культурні об'єднання (клуби, громадські організації, студентське самоврядування). Цеі студентський парламент, і волонтерський рух, і туристично-пізнавальний проект «Шляхами України», і студентська профспілка, і центр студентської творчості, і спортивний клуб, і багато гуртків фахової спрямованості та дозвільного характеру, серед яких туристичний гурток та команда КВК. Студенти університету беруть активну участь у загальноукраїнських молодіжних проектах. Регулярно проводяться збори-походи, фестивалі творчості, спортивні змагання, тематичні вечори, предметні тижні, екскурсії, читацькі конференції, «круглі столи», конкурси. Студентську соціальну службу керівництво Центру студентських соціальних служб при Київському міському центрі соціальних служб для молоді визнало найкращою серед діючих у м. Києві. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|