Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приймання верстата у ремонт

Технологічний процес капітального ремонту

Основні причини виведення верстата з ладу :

- порушення правил експлуатації;

- порушення регулювання певних механізмів;

- знос окремих деталей верстата, вихід з ладу окремих механізмів, втрата точності.

Якщо вихід з ладу верстата внаслідок перших двох причин може бути попереджений при забезпеченні уважного догляду і правильної експлуатації, то знос механізмів - явище постійне, яке може бути уповільнене завдяки деяким технічним рішенням, але не усунене повністю.

Знос поверхонь деталей можна поділити на три періоди :

Перший період - характеризується притиранням спряжених деталей. Ве­личина та інтенсивність зносу в цей період залежить від якості поверхонь дета­лей.

Другий період - відповідає нормальній роботі спряження, знос поступово зростає і його величина залежить від, тривалості роботи спряження.

 

 

Рисунок 2.1— Крива зносу. Збільшення зазору у парі тертя в залежності від часу роботи (Т1- перший період, Т2- другий період, Т3- третій період, δ1- зазор після складання, δ2- зазор після притирки поверхонь, δ3- зазор після встановленого ресурсом часу, δ4- зазор, який приведе до аварійної відмови)

 

Третій період - період інтенсивного зростання зносу, коли зазори у спря­женнях різко збільшуються. При цьому робота механізмів супроводжується по­явою недопустимих шумів і стуків. Зростання зносу приводить до втрати праце­здатності і виходу з ладу механізмів.

Завдання ремонтників - компенсувати знос, відновити нормальні спря­ження і повернути механізму його працездатність.

Якщо ремонт виконується при нормальному зносі, він коштує значно де­шевше. При критичному зносі ремонт потребує значних матеріальних і трудових витрат.

Послідовність виконання робіт при розбиранні машин

При ремонті системи механізмів необхідно дотримуватись по рядка дій для чіткої організації проведення ремонтних робіт. Цей порядок має в основному такий вигляд:

- визначення несправностей механізму;

- визначення послідовності розбирання механізму;

- розбирання механізму;

- розбирання механізму на складальні одиниці деталі;

- промивка деталей;

- визначення зносу деталей, їх дефектів;

- ремонт деталей;

- складання механізму з підгонкою деталей;

- перевірка і регулювання механізму.

Схема технологічного процесу капітального ремонту обладнання надається на рисунку 1

 

 

 

Рисунок 2.2 – Схема технологічного процесу капітального ремонту обладнання.

 

Верстат, направлений на капітальний ремонт, повинен бути очищений від бруду і стружки, мастила і МОР (мастильно-охолоджувальна рідина) злиті з баків та відстійників. Якщо для капітального ремонту не передбачено зняття верстата з фундаменту, то місце навколо нього повинно бути звільнене від дета­лей, заготовок і ретельно прибране.

Відповідальність за підготовку верстата до ремонту покладено на началь­ника цеху або старшого майстра.

Якщо ремонт верстата передбачено в РМЦ, то його знімають з фундамен­ту і транспортують до місця ремонту

При передачі верстата у капітальний ремонт до нього прикладається така технічна документація :

- технічний паспорт заводу-виробника;

- інструкція з експлуатації;

- заводський паспорт прийомки заводу виробника;

- акт технічного огляду перед ремонтом;

- відомість комплекту деталей і складальних одиниць, що направляються у ремонт разом з верстатом.

Ремонт універсальних засобів до верстатів, (патронів, планшайб, люне­тів, ділильних головок, оправок та ін.) не входить до обсягу ремонтних робіт верстата.

Перед відправленням верстату до ремонта він повинен бути оглянутий для визначення загального стану і комплектності. Виготовлення відсутніх дета­лей для верстата здійснюється за додаткову плату.

Якщо у зданого до ремонту верстата відсутні корпусні (базові) деталі або він має значні пошкодження - наскрізні тріщини, виламані стінки та ін,- то та­кий верстат може бути не прийнятий до ремонту.

У таких випадках складається акт на списання верстата, проте в окремих випадках можливий ремонт за умови додаткової оплати.

 

 


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  3. Верстата.
  4. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  5. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  6. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  7. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  8. Види ремонту
  9. Види сприймання
  10. Види сприймання
  11. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  12. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.




Переглядів: 1392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Облік відпрацьованого обладнанням часу | Очищення і промивання деталей і складальних одиниць

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.