МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Найбільш поширеними методами формування нових знань є: усний виклад , показ і демонстрація, самостійна робота.Приложения. образцы некоторых документов, применяемых в делопроизводстве.
Рис 2. Схема организации работы с документами предприятия (фирмы)
Усний виклад, може здійснюватися у вигляді розповіді, бесіди, пояснення, лекції, інструктажу. Розповідь - виклад навчального матеріалу, який носить характер розповіді про предмети, явища, процеси, їх особливості та ознаки. Пояснення - виклад навчального матеріалу, який носить характер міркувань і доказів. Лекція - виклад навчального матеріалу великого за обсягом. Бесіда - це питально-відповідний метод навчання. Вона дозволяє активізувати розумову діяльність учнів і розвинути їх увагу, мова, вміння висловлювати свої думки. Інструктаж - це короткі і чіткі вказівки (рекомендації ) щодо виконання дій ( роботи).Інструктаж застосовується на уроках виробничого навчання . Існують наступні види інструктажів: - Вступний інструктаж - проводиться перед початком виконання роботи ; - Поточний інструктаж - проводиться в процесі виконання роботи; - Заключний інструктаж - проводиться по закінченню виконання роботи. Демонстрація - це показ натуральних зразків або образотворчих посібників учням , щоб створити у них наочне уявлення про предмети і процеси, про які розповідає викладач.Показ трудових прийомів , дій , операцій , процесів - метод навчання , при якому у учнів формується чітке і правильне уявлення про виконання трудових прийомів , дій , операцій , процесів . Самостійна робота - виконання завдань , які носять значною мірою самостійний незалежний від педагога характер. Особливості організації конспектування навчального матеріалу в процесі формування нових знань У процесі формування нових знань значна увага приділяється конспектування навчального матеріалу ( оскільки вся навчальна інформація фіксується учнями в зошитах ) . Конспектування - це короткий письмовий виклад змісту лекції , книги, статті, що включає в себе основні положення та їх підкріплення фактами і прикладами. Конспектування дозволяє: - Збільшити час надходження інформації в довгострокову пам'ять , повторити її ще раз і тим самим збільшити ефективність навчання ; - Робить більш впорядкованим сприйняття навчального матеріалу; - Сприяє більш міцної фіксації в пам'яті учня (те, що записав людина , фіксується в пам'яті міцніше, ніж те , що він почув , а те, що він намалював міцніше , ніж побачив ) . Вимоги до конспектування : - Необхідно фіксувати основні положення навчального матеріалу ( визначення, формули , закони , правила і т.д.); - Назва тем, питань , визначень необхідно виділяти кольором; - На кожній сторінці необхідно залишати вільні поля для запису дати конспектування , заміток викладача і подальшого опрацювання конспекту ; - Весь текст розділяти на абзаци ; - Необхідно використовувати узагальнюючі схеми і таблиці , доповнювати навчальний матеріал малюнками , діаграмами ; - Не виконувати записи, малюнки , креслення , які не відносяться до досліджуваного предмета ; - Фіксувати приклади розв'язання задач . Алгоритм діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань (ООД ) Послідовність діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань складається з наступних етапів: Етап 1 . Визначення елементів ООД на основі аналізу змісту діяльності або дидактичних матеріалів по заданій темі (тексту , плану , логічної структури). Результат : перелік елементів ООД з їх описом . Етап 2 . Визначення та обгрунтування типу навчання. Результат : тип навчання і схема ООД , виконана у формі алгоритму діяльності учнів . Етап 3 . Вибір і обгрунтування способів діяльності педагога і учнів у процесі повідомлення нових знань на основі аналізу умов навчання. Результат: обраний метод повідомлення нових знань , форма організації діяльності учнів . Етап 4 . Вибір і розробка засобів формування нових знань.Результат : організація конспектування навчального матеріалу , оформлення дошки і засобів наочності . Етап 5 . Перевірка правильності побудови технології формування нових знань з точки зору дотримання закономірностей процесу сприйняття та засвоєння інформації. Результат: перевірка реалізації кожної закономірності .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|