Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Найбільш поширеними методами формування нових знань є: усний виклад , показ і демонстрація, самостійна робота.

Приложения.

образцы некоторых документов, применяемых в делопроизводстве.

 

 

 

 
 

 

       
   
 
 

 


Рис 2. Схема организации работы с документами предприятия (фирмы)

 

 

Усний виклад, може здійснюватися у вигляді розповіді, бесіди, пояснення, лекції, інструктажу.

Розповідь - виклад навчального матеріалу, який носить характер розповіді про предмети, явища, процеси, їх особливості та ознаки.

Пояснення - виклад навчального матеріалу, який носить характер міркувань і доказів.

Лекція - виклад навчального матеріалу великого за обсягом.

Бесіда - це питально-відповідний метод навчання. Вона дозволяє активізувати розумову діяльність учнів і розвинути їх увагу, мова, вміння висловлювати свої думки.

Інструктаж - це короткі і чіткі вказівки (рекомендації ) щодо виконання дій ( роботи).Інструктаж застосовується на уроках виробничого навчання .

Існують наступні види інструктажів:

- Вступний інструктаж - проводиться перед початком виконання роботи ;

- Поточний інструктаж - проводиться в процесі виконання роботи;

- Заключний інструктаж - проводиться по закінченню виконання роботи.

Демонстрація - це показ натуральних зразків або образотворчих посібників учням , щоб створити у них наочне уявлення про предмети і процеси, про які розповідає викладач.Показ трудових прийомів , дій , операцій , процесів - метод навчання , при якому у учнів формується чітке і правильне уявлення про виконання трудових прийомів , дій , операцій , процесів .

Самостійна робота - виконання завдань , які носять значною мірою самостійний незалежний від педагога характер.

 
 

Особливості організації конспектування навчального матеріалу в процесі формування нових знань

У процесі формування нових знань значна увага приділяється конспектування навчального матеріалу ( оскільки вся навчальна інформація фіксується учнями в зошитах ) .

Конспектування - це короткий письмовий виклад змісту лекції , книги, статті, що включає в себе основні положення та їх підкріплення фактами і прикладами.

Конспектування дозволяє:

- Збільшити час надходження інформації в довгострокову пам'ять , повторити її ще раз і тим самим збільшити ефективність навчання ;

- Робить більш впорядкованим сприйняття навчального матеріалу;

- Сприяє більш міцної фіксації в пам'яті учня (те, що записав людина , фіксується в пам'яті міцніше, ніж те , що він почув , а те, що він намалював міцніше , ніж побачив ) .

Вимоги до конспектування :

- Необхідно фіксувати основні положення навчального матеріалу ( визначення, формули , закони , правила і т.д.);

- Назва тем, питань , визначень необхідно виділяти кольором;

- На кожній сторінці необхідно залишати вільні поля для запису дати конспектування , заміток викладача і подальшого опрацювання конспекту ;

- Весь текст розділяти на абзаци ;

- Необхідно використовувати узагальнюючі схеми і таблиці , доповнювати навчальний матеріал малюнками , діаграмами ;

- Не виконувати записи, малюнки , креслення , які не відносяться до досліджуваного предмета ;

- Фіксувати приклади розв'язання задач .

Алгоритм діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань (ООД )

Послідовність діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань складається з наступних етапів:

Етап 1 . Визначення елементів ООД на основі аналізу змісту діяльності або дидактичних матеріалів по заданій темі (тексту , плану , логічної структури).

Результат : перелік елементів ООД з їх описом .

Етап 2 . Визначення та обгрунтування типу навчання.

Результат : тип навчання і схема ООД , виконана у формі алгоритму діяльності учнів .

Етап 3 . Вибір і обгрунтування способів діяльності педагога і учнів у процесі повідомлення нових знань на основі аналізу умов навчання.

Результат: обраний метод повідомлення нових знань , форма організації діяльності учнів .

Етап 4 . Вибір і розробка засобів формування нових знань.Результат : організація конспектування навчального матеріалу , оформлення дошки і засобів наочності .

Етап 5 . Перевірка правильності побудови технології формування нових знань з точки зору дотримання закономірностей процесу сприйняття та засвоєння інформації.

Результат: перевірка реалізації кожної закономірності .

 

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. III. Актуалізація набутих знань
  4. III. Контроль знань
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Закріплення й узагальнення знань
  9. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IV. Практична робота.
  12. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.




Переглядів: 1271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внешнеэкономический комплекс России. | Законодавчі нормативи га вміст токсичних елементів у харчових продуктах і воді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.