МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список використаної літературиПлан Дидактична мета та завдання Ключові поняття Лекція 4. Конституційно-правові засади місцевого самоврядування в Україні. Політико-правовий механізм функціонування місцевого самоврядування в Україні Питання для самоперевірки 1. Що таке консультування і консультаційниї процес? 2. Перерахйте етапи консультаціного процесу? 3. Перерахуйте заходи при підготовці до консультування? 4. Яка мета і задачі попердньоого діагнозу проблеми? 5. Як завершується процес консульльтування? 6. Які плануються дії при організації консулдьтаційного процесу? 7. Як оцінюється ефективність консультування? 8. Категорії сільгоспвиробників за ступенями сприйняття нововведень і їх питома вага. 9. В якій категоррії, в основному, знаходяться неформальні лідери? 10. Для яких категорій сільгоспвиробників необхідні демонстраційні покази? 11. Якій категорії сільгоспвиробників необхідна допомога в пошуку ресурсного забезпечення. 12. Якими показниками проводиться аналіз фінансовго стану і виробничо – фонансової діяльності підприємства? 13. Які ви знаєте методи експрес – аналізу господарства? 14. Які задачі ставляться при проведенні SWOT – аналізу? 15. Які дані необхідно мати при проведенні аналізу діяльності господарства на основі часткових бюджетів? 16. Коли застосовується методика Gross Margin для прийняття управлінського рішення? 17. Як виконується оцінка окремих галузей на підприємстві з використанням методики Gross Margin? 18. Як проводиться аналіз беззбитковості бюджету при оцінці ефективності окремих видів продукції?
Місцеве самоврядування, конституційно-правові засади, політико-правовий механізм, закон, хартія, муніципальне (комунальне) право, державний контроль, державний нагляд, державні гарантії. 1. охарактеризувати основні положення Конституції України про місцеве самоврядування; 2. розглянути та проаналізувати основні Закони України про місцеве самоврядування; 3. дати оцінку Європейської Хартії про місцеве самоврядування; 4. дати визначення поняттям «муніципальне право», «державний контроль», «державний нагляд»; 5. обговорити правові гарантії захисту місцевого самоврядування. Виховна мета: Виховувати зацікавленість дисципліною, прагнення отримувати нові знання самостійно.
1. Конституція України. — К.: Феміна, 1996. 2. Про місцеве самоврядування в Україні: Закон України від 21 трав. 1997 р. // Відом. Верхов. Ради України. — 1997. — № 24. 3. Про місцеві державні адміністрації: Закон України від 9 квіт. 1999 р. // Відом. Верхов. Ради України. — 1999. — № 20—21. 4. Андресюк Б. П. Місцеве самоврядування в сучасній Україні. — К., 1997. 5. Конституційне право України / За ред. В. Ф. Погорілка. — 2-е вид. — К.: Наукова думка, 2000. 6. Коментар до Конституції України / Інститут законодавства Верховної Ради України. — 2-е вид. — К., 1998 1. Конституція України про місцеве самоврядування. Місцеве самоврядування в Україні базується на фундаменті, який становлять правові, матеріальні, фінансові, соціальні та інші умови і можливості діяльності територіальних громад, органів та посадових осіб місцевого самоврядування по вирішенню питань місцевого значення (муніципальної діяльності). Правові основи місцевого самоврядуванняв Україні становлять, в першу чергу, норми-принципи Конституції України, що закріплюють найважливіші відносини, які виникають в процесі організації і функціонування місцевого самоврядування в України, зокрема, територіальну організацію місцевого самоврядування, порядок та форми його здійснення, порядок формування та використання комунальної власності, гарантії самоврядних прав територіальних громад. Ці норми містяться більш як в 30 статтях Конституції України і їх можна систематизувати у наступні групи: 1. Норми, в яких закріплюються засади конституційного ладу, народовладдя, рівність всіх форм власності, гарантується місцеве самоврядування. До них відносяться: - визнання і гарантування місцевого самоврядування (стаття 7); - здійснення народом влади безпосередньо і через органи місцевого самоврядування (стаття 5); - самостійність місцевого самоврядування, його органи не входять до системи органів державної влади (статті 5, 140); - визнання і рівний захист всіх форм власності, включаючи і комунальну власність (стаття 13) - зобов’язаність органів місцевого самоврядування діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19). 2. Норми, в яких регламентується діяльність місцевого самоврядування по забезпеченню прав і свобод людини і громадянина, зокрема: - право громадян знайомитися в органах місцевого самоврядування з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею (стаття 32); - право громадян брати участь в місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів місцевого самоврядування (стаття 38); - право громадян на рівний доступ до служби в органах місцевого самоврядування (стаття 38); - право громадян проводити збори, мітинги походи і демонстрації, про які завчасно сповіщаються органи місцевого самоврядування (стаття 39); - право громадян на індивідуальні чи колективні звернення (петиції) до органів місцевого самоврядування (стаття 40); - право громадян користуватися для задоволення своїх потреб об’єктами права комунальної власності (стаття 41); - обов’язку органів місцевого самоврядування надавати житло громадянам, які потребують соціального захисту (стаття 47); - безоплатного надання медичної допомоги в комунальних закладах охорони здоров’я (стаття 49); - право громадян на освіту, яке забезпечується доступністю і безоплатністю освіти (крім вищої) в комунальних навчальних закладах (стаття 43); - право громадян на відшкодування за рахунок місцевого бюджету матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень (стаття 56). 3. Норми, що закріплюють правові, організаційні, матеріальні та фінансові основи місцевого самоврядування, вони, зокрема, стосуються: - порядку призначення чергових та позачергових виборів до органів місцевого самоврядування (стаття 85); - підзвітності і підконтрольності місцевих державних адміністрацій радам у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними чи обласними радами (стаття 118); - обов’язку місцевих державних адміністрацій забезпечувати взаємодію з органами місцевого самоврядування та реалізацію повноважень, делегованих відповідними радами (стаття 119); - складу представницьких органів місцевого самоврядування та принципів їх формування (стаття 141); - матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування (стаття 142); - державної підтримки місцевого самоврядування (стаття 142); - предметів відання та повноважень місцевого самоврядування (стаття 143); - можливості делегування органам місцевого самоврядування окремих повноважень органів виконавчої влади (стаття 143); - права органів місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймати рішення, які є обов’язковими на відповідній території (стаття 144); - необхідності законодавчого врегулювання питань організації місцевого самоврядування, діяльності та відповідальності органів місцевого самоврядування (стаття 146). 4. Норми, в яких закріплені правові гарантії місцевого самоврядування. Ці норми стосуються: - підстав і порядку зупинення рішень органів місцевого самоврядування та звернення до суду з метою їх оскарження (стаття 144); - судового захисту прав місцевого самоврядування (стаття 145). 2. Закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”. Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” визначає основні принципи формування місцевого самоврядування, систему місцевого самоврядування, порядок проведення референдумів в територіальній громаді, а також порядок обрання сільських, селищних, міських голів та окреслення їх повноважень.Закон України “Про службу в органах місцевого самоврядування” розглядає: - основні принципи служби в органах місцевого самоврядування; Читайте також:
|
||||||||
|