Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список РЕКОМЕНДОВАНої ЛІТЕРАТУРи

а) основна

1. Болонський процес у фактах і документах [упоряд.: Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.] – Київ – Тернопіль: вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. – 52 с.

2. Болонський процес: Модель структури додатка до диплома [Укладачі: Тимошенко З.І., Козаченко О.І., Греков А.М., Гапон Ю.А.] - К.: Вид - во Європ. Ун - ту, 2004. - 73с.

3. Болонський процес: документи. - К.: Вид - во Європ. Ун - ту, 2004. - 169с.

4. Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти: навч. посібник для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти / Болюбаш Я.Я. — К.: ВВП «КОМПАС», 1997.— 64с.

5. Журавський В. С. Болонський процес: головні принципи входження в європейський простір вищої освіти / Журавський В. С, Згуровський М.З. - К.: ІВЦ" Видавництво" політехніка", 2003. - 200с.

6. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 рр.); за ред. В.Г. Кременя: Київ-Тернопіль: вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с.

7. Степко М. Ф. Болонський процес і навчання впродовж життя / Степко М. Ф., Клименко Б.В., Товажнянський Л.Л. - Харьков: НТУ, 2004. - 111с.

8. Чуйко Г. П. Болонський процес - українською / Чуйко Г. П., Чуйко Н. Г. - Херсон, Вид. ХНТУ, 2004. - 23с.

б) додаткова

9. А.А. Чорнорук. «Економіка зань» як основний фактор розвитку провідних країн світу [Електронний ресурс] / А.А. Чорнорук – Режим доступу: www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/conf/2010-1/doc/23.pdf

10. Байденко В. І. Болонський процес: структурна реформа вищої освіти Європи / Байденко В. І. - М: Дослід, центр проблем якості підготовки спеціалістів, Рос. новий ун -т, 2002.-128 с.

11. Білуха М.Т. Методологія наукових досліджень: Підручник. / Білуха М.Т. – К.: АБУ, 2002. – 480с.

12. Болюбаш Н.М. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх економістів / Болюбаш Н.М. // Наукові праці. Випуск 99. Том 112., 2009. – с. 88-95.

13. Доктрина Економіка знань (проект) [Електронний ресурс] - Режим доступу: www.semynozhenko.net/ufv/files/ec_znan.doc

14. Жукович - Дородних Н.М. Експериментальна перевірка ефективності формування професійних умінь студентів економічних спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Жукович - Дородних Н.М. – Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vchu/N163/N163p076-081.pdf

15. Іванченко Є.А. До проблеми формування професійної мобільності майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Іванченко Є.А. - Режим доступу: www.conference.mdpu.org.ua/conf_all/.../inf.../ivanchenko.pdf

16. Колбіна Т.В. Методологічні питання організації міжкультурної комунікації студентів економічного профілю [Електронний ресурс] / Колбіна Т.В. - Режим доступу: library.uipa.kharkov.ua/library/Left_ menu/ Zbirnuk/12/.../Колбіна.doc

17. К.С. Масленнікова. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх економістів / К.С. Масленнікова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2009. № 2. – С. 94 -100

18. Л.І. Федулова. Концептуальні засади економіки знань [Електронний ресурс] / Л.І. Федулова - Режим доступу: www.ief. org.ua/ Arjiv_ ET/ Fedulova208.pdf

19. Малюга Н.М. Наукові дослідження в бухгалтерському обліку: Наічальний посібник. / Малюга Н.М. – Житомир: ПП “Рута”, 2003.- 476с.

20. Новосьолова Я. Професійно значущі якості фахівця в сфері економіки [Електронний ресурс] / Новосольова Я. - Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/.../Novosolova.html

21. О. Луканіна. Економіка як галузь наукових знань і сфера професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. Луканіна - Режим доступу: www.vmurol.com.ua/.../Economica%20yar%20galuz%20znan%20i%20sfera%20profesiynoyi%20d

22. Профессиональная классификация экономистов [Електронний ресурс] - Режим доступу: www.hrliga.com/index.php?module...op...

23. Романюк Н.Д. Якість економічної освіти та шляхи її підвищення у контексті сучасних глобалізацій них процесів [Електронний ресурс] / Романюк Н.Д., Калашніков Г.Д. - Режим доступу:www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vpu/Ekon/2008.../28.pdf

24. С.А. Горобець. Теоретичні засади проблеми формування професійної компетенцій майбутнього фахівця - економіста [Електронний ресурс] / С.А. Горобець - Режим доступу: studentam.net.ua/content/view/.../97/

25. С.М. Горобець. Теоретичні моделі компетенцій майбутніх економістів [Електронний ресурс] / С.М. Горобець - Режим доступу: studentam.net.ua/content/view/.../97/

26. Трохимець О.І. Підготовка спеціалістів економічного профілю в Українських ВНЗ [Електронний ресурс] / Трохимець О.І. - Режим доступу: ww.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/Dtr/ep/2009_5/files/EC509_33. pdf

27. Шерстньова І.В. Структурні моделі елементів організаційної групи системи професійної діяльності майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Шерстньова І.В. - Режим доступу: library.uipa. kharkov.ua/ library/Left_menu/Zbirnuk/...25/Шерстнева.doc

28. Шмулевич С.Ю. Конспект лекцій з дисципліни "Університетська освіта " для спеціальності 0305 „Економіка та підприємництво”, напряму підготовки 6.030504 „Економіка підприємства” / Шмулевич С.Ю. – Херсон: ХНТУ, 2008. – 24 с. [Електронний ресурс] - Режим доступу: www.kntu.net.ua

29. Ярощук І.Д. Теоретичне обґрунтування професіограми економіста з позицій ділової комунікації [Електронний ресурс] / Ярощук І.Д. Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/.../N148.html

в) законодавчо – нормативна база

30. Закон України " Про вищу освіту" від 17.01.2002р. № 2984 – III в редакції від 10.02.2010 р. [Електронний ресурс]/ Верховна Рада України – офіц. сайт

31. Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-кваліфікаційна характеристика освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” – К.: ВЦ КНТЕУ, 2006. – 36 с.

32. Збірник нормативних документів з впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Укладачі: Ф.Б. Рогальський, Г.П. Чуйко, Т.М. Примак. – Херсон: ХНТУ, 2006. – 99 с.

33. Навчальний план підготовки бакалавра з економіки підприємства. Галузь знань 0305 „Економіка та підприємництво”, напрям підготовки 6.030504 „Економіка підприємства” / Затверджено 2010 р.

34. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затверджений наказом МОУ від 2 червня 1993 року №161. [Електронний ресурс] - Режим доступу: www.naiau. kiev.ua /tslc/ pages/ nmr/doc/...n.../polozhProOrg.doc

35. Посадова інструкція економіста. [Електронний ресурс] - Режим доступу: www.jobs.ua/ukr/job_description/.../8/

36. Указ Президента України " Про заходи щодо вдосконалення системи вищої освіти України". № 199/2004, 17.02.2004р.

 


Читайте також:

  1. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  2. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  5. Виникнення куртуазної літератури.
  6. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  7. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  8. Деякі проблеми сучасної української літератури для дітей.
  9. Джерела дитячої літератури.
  10. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  11. Додати блоки в список
  12. Жанрово-тематична специфіка літератури латинською мовою




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Сфера і характер діяльності фахівця з економіки підприємства | UUSROMANTIIKKA

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.