МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахункова робота по встановленню параметрів потокових ліній.Ознайомлення з організацією виробничого процесу на конкретному підприємстві. Розрахункова робота по визначенню тривалості виробничого циклу при різних методах поєднання операцій.
Задача 1. Розмір партії оброблюваних деталей становить 63 штуки. Технологічний процес обробки деталей складається з чотирьох операцій, кожна з яких має таку норму часу виконання: І – 2 хв., ІІ – 1 хв., ІІІ – 3 хв., ІV – 2,5 хв. Кожна технологічна операція здійснюється на одному виді металообробних верстатів. Обчислити тривалість циклу технологічних операцій обробки деталей при послідовному, паралельному та паралельно-послідовному видах їх руху.
Задача 2. Визначити тривалість технологічної частини виробничого циклу при послідовному, паралельному і послідовно-паралельному виді руху предметів праці в процесі виробництва. Кількість деталей в партії 13 шт. Тривалість окремих операцій приведена в таблиці.
Задача 3. Визначити тривалість виробничого циклу обробки партії 200 кришок вимикача кінцевого ВК – 700 при послідовному, паралельному та паралельно – послідовному способах руху деталей по операціях при поштучній передачі:
2. Самостійно опрацювати питання: 1. Можливі форми організації сучасного виробництва . 2. Види, показники рівня розвитку та ефективність застосування різних форм виробництва.
3. Самостійно опрацювати питання: 1. Діяльність транспортного господарства підприємств. 2. Діяльність енергетичного господарства підприємств. 3. Діяльність складського господарства підприємств.
Задача 1. На підприємстві введено в дію нову поточну лінію. На ній започатковано обробку 450 фланців на добу. Початкова лінія функціонує дві зміни на добу, тривалість робочої зміни становить 8,2 год. Хода конвеєра дорівнює 1,5м. Норми часу на виконання окремих операцій наведено в таблиці.
Технологічні витрати в процесі виготовлення не передбачаються. На основі вхідних даних: 1) розрахувати такт потокової лінії, число робочих місць на ній і необхідну чисельність робітників; 2) визначити тип та основні параметри (швидкість руху і довжину робочої частини) конвеєра; 3) обчислити загальну тривалість циклу обробки деталей.
Задача 2. На підприємстві введено в дію нову поточну лінію. На ній започатковано обробку 430 фланців на добу. Початкова ліня функціонує дві зміни на добу. Тривалість зміни становить 8,0 години. Хода конвеєра дорівнює 1,8 м. Норми часу на виконання окремих операцій наведено в таблиці.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|