МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фрагмент урокуДодаток К Додаток Д МАТЕРІАЛИ ПРЕДСТАВЛЕНІ СТУДЕНТАМИ
ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ Рудченко Оксани, студентки 36 групи інституту філології. (для учнів 6 класу) Тема: Сім чудес Бердянська Мета: познайомити учнів з чудесами Бердянська; розвивати вміння колективного сприймання, осмислення і засвоєння пізнавального матеріалу; виховувати любов до рідного міста. Обладнання: ноутбук, диски з відеоматеріалами про Азовське море, місто Бердянськ, відеопроектор, карта Запорізької області. І. Початок уроку(1 хв.) - Доброго дня, шановні учні! Сьогодні мова буде йти про наш рідний край. Скажіть чим славиться наш край? Якими славетними подіями? Хто був задіяний у цих подіях? Чи сподобалась Вам поїздка до славетної Хортиці, яку ми відвідали нещодавно. А чи знаєте Ви хто такі джури? В Україні в 16 – 18 століттях – зброєносець, помічник у козацькій старшині. Зазвичай джурами були молоді хлопці. Разом з козаками джури ходили в походи, брали участь у боях. Первісно джура іранське слово, що означає товариш, в українську потрапило як запозичення з татарської. А ще Джури – це місто на сході Бангладеш. Тобто з мови Ви знаєте, що деякі слова мають багато значень, які можна по різному використовувати у спілкуванні. - Хочу Вам діти розповісти про книгу, відомого сучасного українського письменника Володимира Рудківського, про якого почали говорити після виходу в видавництві «А–БА–БА–ГА–ЛА–МА–Ги» його книжки «Джури козака Швайки». У 2009 році побачила світ наступна книга автора «Джури характерники», у якій продовжується захоплююча історія про юних героїв характерників Санька та його вірного друга Грицка. Хлопці підросли, змужніли, і тепер нарівні з дорослими козаками беруть участь у військових виправах. У романі з’являється ще один відчайдушний герой — маленький характерник Телесик зі своєю дитячою ватагою. А небезпека й надалі не дає спокою на кожному кроці... - Навіть у науковому обігу існує поняття джури-характерники, які овіяні ореолом містичності, дива, загадковості, таємничості, прихованості. Містичності і чуда від того, що для нас звичайнісеньких людей ХХІ століття, знання цих героїв, які вони нам заповідали, залишаються загадкою. Містичності і чуда від того, що навіть на підсвідомому рівні кожен українець, читаючи свою історію, починає розуміти, що його пращури були саме тими атлантами, які штовхнули людську цивілізацію уперед.
- Скажіть, будь ласка, як Ви вважаєте що таке чудо? - Чудо – це щось надзвичайне, що дивує і вражає. Є чудеса, які створила сама людина. Ми з Вами маємо можливість мандрувати, цікавитись і милуватися витворами мистецтва, приїжджаючи до інших країн, відвідувати історичні, пам’ятні місця, ходячи чистими, затишними вулицями, насолоджуючись красою їх насаджень, розмаїттям дерев, квітів, рослин. Як Ви вважаєте чи може все це існувати без втручання руки людини? Наш з Вами урок буде присвячений цікавій подорожі до світу пізнання 7 чудес Бердянська. Дайте, будь ласка, відповідь на запитання: «Де знаходиться місто Бердянськ? На березі якого моря? Покажіть на карті. А хто знає, яка протяжність нашої Бердянської коси?». ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності. Оголошення теми(1 хв.) Використовуючи карту, вчитель пояснює - На північному березі Азовського моря знаходиться місто Бердянськ. Місцеві жителі і гості знають його визначні місця, тепле, глибоко прогріте море, його свіжий аромат, золотистий пісок, його чисті та світлі вулиці. - Скажіть, будь ласка, а з чим у кожного з Вас асоціюється рідне місто? Що Ви відчуваєте, коли повертаєтесь до нього? - Чи можна вважати чудом Азовське море? Що дарує нам наше море? - Тема нашого уроку написана на дошці. Прочитайте, будь ласка, тихесенько. ІІІ. Ознайомлення з матеріалом(15 хв.) Читайте також:
|
||||||||
|