МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумки темиü Маркетинг — складова частина підприємницької діяльності — передбачає вивчення попиту споживачів та організацію відповідно до нього виробництва і продажу. ü Елементами маркетингової діяльності є: вивчення ринку, вивчення споживача, сегментування ринку, здійснення товарної політики, вивчення конкурентів, рекламна політика. ü Вивчення ринку складається з етапу класифікації представлених на ньому товарів та з етапу класифікації споживачів залежно від їхньої реакції на товар. ü Вивчення споживача — це дослідження дій споживачів у відповідь на різні спонукальні прийоми. До головних спонук належить власне товар з його споживчими властивостями, ціни, методи реалізації, стимули збуту. Відповідь споживача зводиться до вибору певного товару, часу та місця покупки. ü Товарна політика фірми полягає у певних діях фірми відповідно до циклів, що проходить товар у своєму ринковому житті, а саме: етапів упровадження, зростання, зрілості, насичення, виходу з ринку. ü Вивчення конкурентів має на меті визначення власних можливостей та зіставлення їх з можливостями інших виробників аналогічного товару за допомогою коефіцієнта конкурентоспроможності. ü Способи просування товару до споживача поділяються на традиційні: за участю оптових і роздрібних посередників, агентів, пошти та нетрадиційні: торгівля через комерційне телебачення та електронна позакрамнична торгівля. ü Рекламна політика фірми — особлива форма пропаганди споживних властивостей речей та корисного ефекту послуг, яка інформує, переконує, нагадує. Реклама має бути адресною, правдивою, цікавою, заохочувальною. МОЖЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ІЗ ТЕМИ Ø Одержані тут знання ви можете використати, якщо оберете перспективну професію маркетолога. Ø Будучи споживачем, покупцем, ви краще орієнтуватиметесь на ринку товарів та послуг, більш усвідомлено аналізуватимете рекламу і, головне, більш кваліфіковано робитимете свій споживацький вибір. Пам’ятайте, в ринковій економіці вибагливий вибір споживача — найкращий стимул для виробництва. 1. Уявіть себе маркетологом фірми, що виробляє транспортні засоби. Вам необхідно дати керівництву фірми рекомендацію щодо того, виробництво якого товару на даний час доцільно збільшити: спортивних велосипедів чи мотоциклів. Сегментуйте споживачів вашого класу за готовністю придбати певний товар, скориставшись такою таблицею. У кожній колонці позначте загальну суму тих, хто вибрав певну відповідь.
2. Товар, що його виробляє ваша фірма, перебуває на стадії насичення ним ринку, і ви передчуваєте його швидке витіснення іншими товарами. Оберіть дії, що, на вашу думку, мають визначити товарну політику фірми: інтенсивніше рекламувати свій товар; скорочувати обсяги його виробництва; розробляти товари-замінники; удосконалювати зовнішній вигляд товару. 3. Ви розпочинаєте власну справу — виробництво морозива. Крім вас, на ринку є ще один виробник. Ваше морозиво смачніше: воно виробляється із якісного молока з додаванням шоколаду та ананасів. Тому споживні властивості вашого морозива оцінюються у 10 балів, а в конкурента — у 8. Але ваше морозиво коштуватиме 1,2 грн., а в конкурента — 1 грн. Визначте коефіцієнт конкурентоспроможності вашого виробу. 3. Нехай ви створили молодіжний кооператив і надаєте послуги догляду за дітьми. Яку б рекламу ви розмістили у виданні “Експрес-об’ява”? Розробіть текст рекламного оголошення. Читайте також:
|
||||||||
|