МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Культурно-виховна і просвітницька робота у підрозділіРеалізація положень Конституції України, процеси реформування та розвитку Збройних Сил України зумовлюють необхідність посилення виховного впливу на особовий склад частин та підрозділів, формування в нього національної свідомості, культури, гуманістичних поглядів, високих морально-бойових якостей, морально-психологічної готовності до захисту Батьківщини. Вирішенню цих завдань значною мірою сприяє культурно-виховна, просвітницька робота. Вона є одної з складових виховної роботи в Збройних Сил України. Культурно-виховна, просвітницька робота – це комплекс заходів, які здійснюються органами військового управління, структурами з гуманітарних питань щодо формування у військовослужбовців високої духовної культури, моральних якостей людини, громадянина, почуття патріотизму; задоволення естетичних потреб особового складу; організації його дозвілля. Сутність і зміст культурно-виховної, просвітницької роботи визначені в низці керівних документів. У Концепції гуманітарного і соціального розвитку у Збройних Силах України вказано, що розвиток в Збройних Силах культури і духовності, створення необхідних умов для національно-культурного та духовного самовдосконалення військовослужбовців та членів їхніх сімей, розвитку творчих здібностей і талантів є одним з основних завдань гуманітарного і соціального розвитку у Збройних Силах України. У Концепції виховної роботи в Збройних Силах та інших військових формуваннях України визначені якості, формування яких забезпечується заходами культурно-виховної, просвітницької роботи, вказані її спрямованість на задоволення естетичних потреб військовослужбовців та шляхи реалізації цих завдань. Вимоги до планування та організації культурно-виховної, просвітницької роботи та дозвілля військовослужбовців викладені в низьці керівних документів, а саме, у Директиві Міністра оборони України від 26.12.06 р. № Д-57 “Про організацію культурно-виховної, просвітницької роботи та дозвілля військовослужбовців, членів їх сімей, працівників Збройних Сил України ”; у наказі Міністра оборони № 277 від 15.08.2001 р. ”Про затвердження програми підтримки і розвитку культури у Збройних силах України”. Отже, згідно зазначених документів, мета культурно-виховної, просвітницької роботи полягає в забезпеченні формування у військовослужбовців високої духовної культури, певних моральних якостей, почуття патріотизму, вірності традиціям українського народу, задоволенні естетичних потреб військовослужбовців. Завданнями культурно-виховної, просвітницької роботи, в свою чергу, є: - забезпечення формування позитивної мотивації до виконання завдань військової служби; - здійснення правового, військового, патріотичного, морального, естетичного, фізичного виховання з зверненням особливої уваги до виховання почуття патріотизму, сприяння процесу гуманізації виховання, дозвілля та побуту; - організація дозвілля військовослужбовців, задоволення їх духовних потреб. Виконання цих завдань передбачає проведення певних конкретних заходів.Ці заходи можна поділити на декілька груп. До першої групи заходів культурно-виховної та просвітницької роботи відносяться заходи, що забезпечують проведення навчально-бойової діяльності особового складу, а саме: - доведення особового складу вимог та положень керівних документів щодо бойової і мобілізаційної підготовки, завдань, що виконує особовий склад; - робота щодо навчання командного складу методам і формам організації та проведення культурно-виховної роботи при виконанні особовим складом завдань бойової підготовки; - культурно-виховне забезпечення основних заходів бойової підготовки (організація прослуховування місцевих радіогазет та інформаційних матеріалів з питань бойової підготовки; оформлення наочної агітації); - допомога в організації роботи військово-технічних гуртків; - участь в організації і проведенні оглядів раціоналізаторської роботи; - проведення тематичних вечорів, вікторин з військово-технічної тематики; - розповсюдження через технічні засоби виховання, наочну агітацію успіхів кращих військовослужбовців в бойової підготовці; - проведення вечорів вшанування кращих спеціалістів із бойової підготовки. - перегляд військово-навчальних кінофільмів відповідно до розділів програми бойової та гуманітарної підготовки; - випуск стінних та фотогазет; - організація роботи технічних виставок; - підбір навчально-методичних матеріалів для керівників груп гуманітарної підготовки; - проведення інформування особового складу; До другої групи відносять власне культурно-просвітницькі заходи, такі як: - створення постійно діючих колективів художньої самодіяльності; - залучення військовослужбовців до художньої творчості в гуртках за інтересами (технічних, народної творчості); - проведення оглядів художньої самодіяльності особового складу; - участь у тематичних вечорах, читацьких конференціях. До третьої групи відносяться заходи з організації дозвілля і відпочинку особового складу. Це такі заходи: - організація виступів колективів художньої самодіяльності; - проведення екскурсій пам’ятними місцями, культпоходи в театри; - радіо, відео обслуговування; - організація зустрічей з видатними людьми; - проведення вечорів відпочинку військовослужбовців; - організація виступів діячів культури й мистецтва. Результаткультурно-виховної, просвітницької роботи, або як визначено в Цільовій програмі підтримки і розвитку культури у Збройних Силах України, ”Очікувані наслідки реалізації Цільової програми”, це: 1. Забезпечення культурних прав військовослужбовців, працівників ЗС України та членів їх сімей. 2. Створення умов для реалізації творчого потенціалу особового складу, спрямування його на духовне, моральне, естетичне становлення та самовдосконалення, сприяння вирішенню завдань бойової готовності. 3. Створення цілісної системи культурологічного впливу на особистість військовослужбовця протягом усього періоду служби. 4. Збільшення кількості військовослужбовців, що залучені до народної творчості та художньої самодіяльності. Отже, системні організація і проведення всіх зазначених заходів дозволять досягти мети як культурно-виховної та просвітницької роботи, так і морально-психологічного забезпечення в цілому. Читайте також:
|
||||||||
|