Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

I. У більшості релігій є такі концептуальні положення:

1) людина може діяти тільки з примусу Бога;

2) людина бере участь у самотворенні;

3) людина має свободу дій;

4) як результат Божого творення людина є самодостатньою;

5) людське життя не обмежується земним існуванням.

II. До якої концепції природи релігії (біологічної; соціологічної; марк­систської) належить кожне висловлювання:

1) релігія — це спосіб надання сенсу соціальному діянню;

2) релігія — це відображення в головах людей зовнішніх сил, що панують над нею;

3) в основі релігії — «ген релігійності».

III. Визначальним чинником релігійної свідомості є:

1) віра в надприродне;

2) віра в переродження;

3) віра у власні сили.

IV. Святе Письмо у а) буддистів; б) християн; в) мусульман — це:

1) Трипітака;

2) Авеста;

3) Біблія;

4) Тора;

5) Коран.

V. Характерні ознаки церкви як типу релігійної організації — це:

1) наявність спільного віровчення;

2) відсутність постійного і чіткого контрольованого членства;

3) опозиційність і нетерпимість щодо інакомислячих;

4) анонімність послідовників;

5) поділ прибічників на духовенство і мирян;

6) проповідь винятковості своєї релігійної доктрини.

Література

Академічне релігієзнавство. — К., 2000. Джеймс У. Многообразие религиозного опьіта. — СПб., 1993. Доусон К.-Г. Религия и культура. — СПб., 2000. Колодний А. М. Феномен релігії. — К., 1999. Колодний А. М. Основи релігієзнавства. — К.—Дрогобич, 2006. Франк С.-Л. Непостижимое: Онтологическое введение в философию религии // Франк С. -Л. Сочинения. — М., 1990.

Фромм 3. Душа человека. — М., 1992.

Черній А. М. Онтологія духовності: Антропологічна цілісність у релігіє-знавчому вимірі. — К., 1996.

Злиаде М. История верьі и религиозньїх идей. — М., 2001.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Релігія як духовний феномен і суспільне явище

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.