Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 1.

Користуючись Конституцією України, визначте права органів державної влади у галузі фінансової та податкової діяльності.

 

Завдання 2.

Зобразіть схематично систему органів, які здійснюють управління податковими правовідносинами в Україні.

 

Завдання 3.

Схематично визначте зміст принципів оподаткування, що наведені А.Смітом

 

Завдання 4.

Складіть таблицю характерних особливостей сучасних принципів оподаткування.

 

Завдання 5.

Схематично відобразіть співвідношення принципів оподаткування, що наведені А.Смітом та принципів оподаткування, що визначені нормами чинного податкового законодавства.

 

Завдання 6.

Складіть схему “Класифікація основних історичних етапів виникнення та розвитку податків”.

 

Завдання 7.

Схематично розкрийте зміст етапів розвитку податку у Стародавньому Єгипті, Стародавній Греції та Римі.

 

Завдання 8.

Складіть порівняльну таблицю особливостей виникнення та розвитку податку в стародавній світ та середньовіччя.

 

Завдання 9.

Складіть схему “Розвитку податку в Англії, Франції та Німеччині”.

 

Завдання 10.

Схематично визначте особливості формування фінансової системи Росії у стародавній час та за часів Російської імперії

 

Завдання 11.

Складіть порівняльну схему реформування податку за часів НЕПу та у період з 1923-1926 рр. до сьогодення (1991 р.)

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.