Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 2.

Зверніть увагу на переклад парних сполучників:

a)(n)either…(n)or – ні…ні

  1. Much of the quantum theory is not easy either to visualize or to represent with mechanical models.
  2. This paper contains neither a description of how electrons can be freed from a metal nor the fundamental phenomena associated with electronic conduction in a vacuum.
  3. The gamma rays do not carry a charge of electricity and are not deflected by either an electric or a magnetic field.
  4. It is impossible to describe the shape of a wave front in simple mathematical terms unless it is either plane or spherical.
  5. Neither change in temperature nor electrical excitation affects the rate of decay of radioactive substances.

b)both…and – як…так і

  1. Both positive and negative ions have been used in high-energy accelerations.
  2. This automobile seems to be both high-speed and reliable.
  3. Both cosmic rays and light travel at nearly equal speeds.

c)not only…, but (also) – не тільки…, а і

  1. The newspapers discussed the play for a whole fortnight not only in the ordinary theatrical notices and criticisms, but also in leading articles and letters.
  2. Radium is known to be not only very radioactive, but also very harmful for a human being.

 

Завдання 3.

Прочитайте і запам’ятайте наступне:

  1. в два рази менше – half as much (as); half as many (as); half as large (as);
  2. в два рази повільніше – half as fast (as);
  3. в два рази більше – twice as large (as);
  4. в два рази менше – twice as small (as);
  5. в два рази вище – twice as high (as);
  6. в два рази швидше – twice as fast (as);
  7. в три рази швидше – three times as fast (as);
  8. в чотири рази більше маси атома водню – four times that the mass of a hydrogen atom.

 

Завдання 4.

Зверніть увагу на переклад словосполучення «все вказує на те, що…»:

  1. Increased second-stage pressure denotes that the third-stage valves require attention.
  2. This near constancy is evidence that nuclei interact only with near neighbours.
  3. No one has seen this body, but its presence is evidenced by observed fluctuations.
  4. Figure 4 indicates that the secondary emission is greater at small than at large angles of incidence.
  5. This is an indication of the ease with which the slurry can be mixed.
  6. Any drastic changes are indicative of improper operation.
  7. Comparison with available test results reveals good agreement with the computed values.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 5. | Завдання 5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.