Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКИ

Необхідно зрозуміти

1. Іонний зв’язок – це електростатична взаємодія іонів. Він є ненасиченим і ненаправленим.

2. Іонний зв’язок утворюється між атомами, різниця електронегативностей яких перевищує 1,9.

3. Однакові атоми утворюють неполярний ковалентний зв’язок, різні атоми - полярний зв’язок.

4. Відштовхування однаково заряджених атомів у молекулах обумовлює збільшення валентного кута, сильне відштовхування завершується гібридизацією s-зв’язків.

Треба вміти

1.Розрізняти види хімічного зв’язку: іонний та ковалентний.

2.Визначати типи гібридизації.

3.Визначати геометрію молекул.

Слід запам’ятати

1.Полярність ковалентного зв’язку оцінюють за величиною ефективних зарядів атомів

2. Тип гібридизації визначають за типом і кількістю валентних електронів, задіяних в утворенні s-зв’язків.


Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. Підсумки урок
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. Підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. Iv. підсумки уроку
  10. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ковалентний зв’язок | ПРИКЛАДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.