Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКИ

Необхідно зрозуміти

1. Для характеристики хімічної реакції необхідно знати основні закономірності її перебігу за певний час, мати дані про швидкість і механізм процесу.

2. Швидкість хімічних реакцій залежить від природи реагуючих речовин, їх концентрацій, температури, наявності каталізатора та деяких інших зовнішніх факторів.

3. Енергія активації – важлива характеристика хімічних перетворень. Саме вона затримує чи робить неможливими багато реакцій, які з позиції термодинаміки можуть відбуватися самочинно.

4. Хімічна рівновага зміщується тому, що зміна умов неоднаково впливає на швидкість прямої та зворотної реакцій.

Треба вміти

1. Обчислювати швидкість хімічної реакції за законом діючих мас.

2. Визначати залежність швидкості хімічної реакції від температури, застосовуючи емпіричне правило Вант-Гоффа.

3. Визначати характер зміщення хімічної рівноваги під дією зміни зовнішніх факторів.

Слід запам’ятати

1.Закон діючих мас.

2.Правило Вант-Гоффа.

3.Принцип Ле Шательє.


Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. Підсумки урок
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. Підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. Iv. підсумки уроку
  10. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хімічна рівновага | ПРИКЛАДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.