Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Експериментальний етап розвитку фармакології розпочався тоді, коли почався бурхливий розвиток базових та суміжних наук – біології, анатомії, фізіології, фізики та хімії.

Лікарям вже було недостатньо наявних знань з анатомії, фізіології, терапії, настала потреба в підтвердженні знань, отриманих попередніми поколіннями та в збільшенні асортименту ЛЗ.

Для підтвердження набутих знань та пошуку нових використовувався метод експерименту – виконанням досліду з прогнозованим результатом та оцінюванням набутих під час досліду знань.

 

Синтетичний етап пов’язаний з необхідністю створення ЛЗ з цільовою дією (впливом на певну структуру, відсутністю побічних ефектів, певною тривалістю дії, тощо.).

Це стало можливим після набуття знань з біохімії, біофізики, молекулярної біології щодо правил, принципів протікання фізіологічних процесів в організмі та спрямованості дії ліків на ці процеси. Тобто, наразі відбувається цілеспрямоване створення ЛЗ з необхідними властивостями.

 

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ФАРМАКОЛОГІЇ –САМОСТІЙНА РОБОТА.

ДАВНІЙ СВІТ

АНТИЧНА ДОБА

СЕРЕДНІ ВІКИ

НОВИЙ ЧАС

НАШ ЧАС

ФАРМАКОЛОГІЯ ЯК НАУКА

Фармакологія (грец. Pharmakon - ліки, logos - вчення); єгипетське «фар-макі» - той, хто дарує зцілення) - це наука про дію на організм хімічних сполук, які використовуються для лікування, профілактики і діагностики захворювань людей і тварин.

Видатний україн­ський учений академік О.І.Черкес дав таке визначення фармакології: «Фармакологія - це наука про фізіологічні та біохімічні ме­ханізми дії лікарських засобів, про їх фізико-хімічні властивості, шляхи введення в організм, розподіл, перетворення, виведен­ня, дозування, про всі аспекти взаємодії лі­карських засобів з організмом».

Питання, що розглядає фармакологія

 

 

 


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умовність поділу пов’язана з тим, що ті чи інші методи паралельно використовувались в різні часи, але різною мірою. | Завдання фармакології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.