Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Післяреволюційний розвиток дорадництва

 

У 1919 році при Наркомземі УРСР створюється Сільськогосподарський науковий комітет України, на який було покладено завдання координувати всю науково-дослідну діяльність в галузі сільського господарства і суміжних з ним галузях. Майже у кожному обласному центрі були створені філії комітету.

У 20-ті роки велику роль у пропаганді і поширенні сільськогосподарських знань відігравали сільськогосподарські товариства, які існували на той час в Україні - Всеукраїнське агрономічне товариство, Товариство сільського господарства Південної України та інші. До середини минулого століття завдання впровадження наукових досліджень було покладено на науково-дослідні інститути та станції, вищі навчальні заклади та діючі у їх складі факультети підвищення кваліфікації. Загальна кількість таких підрозділів на кінець століття сягала близько 170.

Слід відзначити достатньо високі показники досягнуті при впровадженні методу програмованого вирощування урожаїв сільськогосподраських культур (80-ті роки). У середньому за 1984-1985 роки зі всієї площі, на якій програмувалась урожайність, отримано по 46 ц/га озимої пшениці, 50,5 зерна кукурудзи, 52,8 рису, 721 кормових буряків, 246 овочів і 423 ц/га зеленої маси люцерни. Відхилення від запланованих показників було в межах 7-15%.

Однак особливістю організації впроваджувальної, освітньої і консультативної діяльності того періоду була притаманна для усієї країни жорстка адміністративна система управління, яка відкидала основні принципи, сформульовані О. Чаяновим, і одночасно відкидала товаровиробника від можливості приймати власні рішення.

 

Сучасний період становлення та розвитку дорадчих служб

 

Цим періодом можна вважати другу половину 90-х років, коли Україна стала незалежною державою. У цей період переходу до ринкових відносин, реформування земельних відносин та великих сільськогосподарських підприємств створилась велика кількість фермерських господарств, реформованих господарств, багато з яких потребували сільськогосподарських знань, ринкової інформації тощо.

У цьому періоді можна виділити декілька етапів:

• створення дорадчих служб в різних регіонах України;

• формування законодавчої бази дорадчої діяльності;

• створення Всеукраїнської громадської асоціації дорадчих служб.

 


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дорадчі служби в епоху капіталізму | Створення дорадчих служб в різних регіонах України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.