Тема 7. Розробка нових товарів
Питання для підготовки до практичних та семінарських занять
1. Місце нової продукції в товарній політиці підприємств. Поняття „нового товару” в маркетингу.
2.Генерувння ідей нової продукції.
3.Попередній аналіз можливостей виробництва і збуту нової продукції Головні критерії попередньої оцінки можливостей створення нового товару.
4.Проектування нового товару.
5.Розвиток виробництва і збуту нового товару.
6.Дизайн нового товару.
7. Упаковка товару та її функції.
8. Знаки товарної інформації. Маркування продукції штриховими кодами
9. Сертифікація продукції.
10. Конкурентоспроможність продукції підприємства.
[Література 7,8,9,20,23,24, 27]
Теми рефератів
1.Інформаційне забезпечення створення наукомісткої та високотехнологічної продукції.
2. Маркетингове забезпечення інноваційного продукту.
3. Головні етапи визнання споживачами нових товарів.
4. Причини створення невдалих товарів.
Читайте також: - IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
- IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|