Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток риб і амфібій

Яйцеклітина - помірно телолецитальна.

Запліднення - зовнішнє.

Дроблення - повне, нерівномірне. Перші 2 борозни меридіональні, третя - широтна (але ближче до анімального полюса). Пізніше з'являється тангенційна борозна, у результаті чого утворюється багатошаровий зародок.

Подібно тому як і в ланцетника, утворюється бластула з бластоцелем і бластодермою. Але бластула утворена багатошаровою бластодермою й ексцентрично розташованим бластоцелем. Дах такої бластули утворений дрібними бластомерами, а дно, утворене великим, перевантаженим жовтком, бластомерами. Порожнина бластули менше, ніж у ланцетника. Така бластула називається амфібластулою.

Гаструляція. Через значно більшу масу бластомерів вегетативного полюса інвагінація утрудняється і проявляється утворенням лише серповидної борозенки. Але при цьому відбувається також активне переміщення клітин анімального полюса до вегетативного полюса, тобто відбувається об'єднання інвагінації і епіболії.


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Диференціація мезодерми | Розвиток птахів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.